środa, 22 lipca 2015

Kolorówka - paletki, pigmenty i cienie.

Witam Serdecznie
Dziś chciałam Wam pokazać moje kosmetyki kolorowe i je opisać. 
Jak widać jest u mnie sporo kolorowych paletek i cieni mniej tych w kolorach Nude.


Od lewej u góry paletka Technic 36 cieni i dalej na środku u góry Technic Electric Beauty
Lubię te paletki , bo łatwo je łączyć ze soba i blendowac I do tego są tanie.
Po prawej u góry mamy cienie Inglot Freedom System czyli cienie, które kupujemy oddzielnie i sami tworzymy z nich paletki.
W samym środku mamy paletkę Sleek Garden of Eden - piękne zielenie, róże i brązy 
Następnie mamy paletkę Lovely dostępna oczywiście w Rossmann - tania łatwo dostępna paletka o świetnej pigmentacji .
Na końcu moje dwie nowe paletki Makeup Revolution - I love makeup Makeup Geek - paletka 36 cieni o świetnej pigmentacji, która zawiera cienie od jasnych po kolorowe i ciemne świetna do każdego typu makijażu. Zawiera cienie matowe, satynowe i błyszczące.
Druga paletka tej firmy to Mermaids Forever, która zawiera przepiękne duo chromowe cienie <3
Ostatnia paletka to MUA Underess me too świetna pigmentacja. Można nią stworzyć ciekawy makijaż dzienny i wieczorowy. Ma ona matowa czerń bardzo dobrze napigmentowana. Lubię się nia malować do pracy.


Posiadam także pigmenty z kolorówka.com
Śliczne kolory , większość pigmentów jest naturalnego pochodzenia bez dodatków i jest bardzo tania za ok 5ml płacimy ok 6 zł 
Na stronie można kupić również komponenty ,dodatki i stworzyć cienie mineralne . 
W sprzedaży sa również podkłady, róże czy bazy mineralne.


Kolejne pigmenty kupiłam na Everydeymakeup
Próbka 1ml kosztuje niecałe dwa złote, a kolory sa przepiękne.
Pigmenty nazywają się Coastal Scents


Moje cienie pojedyncze to głownie matowe
My Secret, Sensique, FM Group
a także Kobo i Eveline.
Maja piękne kolory i pigmentacje :) 


Miłego dnia życzę 
Zapraszam na Facebooka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz