czwartek, 16 lipca 2015

Kosmetyczne zakupy #001 :)


Byłam  dzis zalatwic kilka spraw i przy okazji weszłam do Super Pharm a tam promocja na serum do rzęs 4 long lashes by Oceanic 54.99 zł z karta mozna bylo kupic jeszcze taniej , bo za 44.99 zl .
Juz od jakiegoś czasu myslalam zeby wyprobowac ta odzywke na wzrost rzęs, ale cena trochę mnie odwodziła od zakupu . Normalnie te serum kosztuje 79.99 zl a teraz 25 zl mniej. Dobre recenzje na blogach i promocja skusiły mnie , nie mogłam obok takiej oferty przejsc obojętnie. Pora zadbać o rzęsy :)


Robiłam ostatnio makijaż smoky i brakowało mi w nim tylko sztucznych rzęs.
Bez tego makijaż tego typu wydaje się malo efektowny. Dlatego tez kupiłam kępki i sztuczne rzęsy. Niestety kępki sa za duze do moich małych oczu. Ale rzęsy w calosci pasują muszę je tyko trochę przyciac, bo sa za długie.


Kupiłam tez krem do depilacji Veet w końcu mamy lato i krótkie spodenki poszły w ruch  :)


Na minti shop zamowilam niedawno paletkę Makeup Revolution Merminds Forever.
Zawiera piękne duo chromowe cienie. Makijaż ta paletka możecie zobaczyć w ostatnim a zarazem pierwszym moim poscie.


Paletkę Makeup Revolution I love makeup - makeup Geek i paletkę Technic Electric Beauty kupiłam na Urodomania.com jako nagrody do następnego konkursu. Lecz najpierw muszę skonczyc rozdanie, które obecnie trwa na Facebooku na moim Fan Page-u → https://www.facebook.com/blueyelloweyes
Zapraszam i pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz