środa, 15 lipca 2015

Makijaż paletą Makeup Revolution Mermaids Forever

Witam Serdecznie w końcu postanowiłam założyć bloga. 
Jako pierwszy post wybrałam  makijaż paletą Makeup Revolution Mermaids Forever.
Jak widać na zdjęciach jest to bardzo kolorowa paleta , ktora zawiera w sobie przepiekne duochromowe cienie. Możemy nia zrobić makijaż dzienny wieczorowy i kolorowy . Uwielbiam palety które maja w sobie taka roznorodnosc .
Na poczatku miałam watpliwosci czy ja zamowic, bo cienie wydawaly się podobne do paletki Makeup Revolution Makeup Geek, która juz posiadam od miesiąca
 Jednak to nie te same cienie . Makeup Geek nie ma  duochromowych cieni. Sa to dwie rozne paletki. 
Do mojego makijażu uzylam cieni : Forever , Creature, Starfish,Whale, Enchant i Waves


Mysle, ze jest to ciekawa paletka i mozna nia zrobić fajne makijaże


Pozdrawiam  Makeup by BlueYellowEyes https://www.facebook.com/blueyelloweyes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz